טוען...
טוען...
הלקוחות שלי הן ההמלצה הכי טובה — הנה מה שהן אומרות
יהודית האלופה! חייבת לשתף אותך שהתגובות שקבלנו היו סוף הדרך..... כולן שאלו מי אפרה אתכן? ואיזה מושלמות ,,, במיוחד נהנו מהמקצועיות בעיניים, אמרו שזה נדיררררר!!! אז תודה ענקית! נפגש בשמחות!
בוקר טוב את בטח עסוקה😉 רק רציתי להגיד שהאיפור היה מקסים והכל עומד עד עכשיו כולל הריסים שלא זזו!
היי נשמה כמה מחמאותתת מחכה לתמונות של הצלם... שתראי אותי מהממת ולא סתם...
יהודית בוקר טוב! קבלתי המון מחמאות והאיפור החזיק עד הסוף ב''ה עשית עבודה נהדרת.
יהודית יקרה תודה רבה על איפור מושלם שהחזיר מעמד כמה ימים🤭 הייתי מרוצה מאד מאד מהיחס, מהחומרים הטובים, העמידים והנעימים שהשתמשת ראיתי את המקצועיות והעבודה מכל הלב!! תודה גם שהגעת עד עלי❤️❤️! אמליץ עליך בחום!
האיפור יצא מקסים !!!!! ממש יפה. מיכל נראית מצויין בזכותך. תודה רבה יהודית😘
שלום יהודית יקרה, רק רוצה להודות על האיפור המושלם שעשית לבנות. למרות הדמעות😉 נשאר להן איפור עד סוף הארוע כולם החמיאו להן... שתזכי לשמח עוד הרבה אנשים🩷
באתי להמליץ על מאפרת תותחית!!! כייפית וזורמת!!! האיפור היה עמיד ברמות על, לקח לי חצי שעה להוריד אותו אח"כ... ובכלל - כל הזמן של האיפור - היה פשוט שעת פינוק😊 ממליצה בחום!!!!